Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

1. W jakim stanie są przedmioty sprzedawane przez Żywe Srebro?

Asortyment sprzedawany przez Żywe Srebro to przedmioty użytkowe, które po wielu latach swojego istnienia wciąż mogą nam służyć. Swoim pięknem, trwałością i jakością wykonania niejednokrotnie przewyższają współczesne wyroby. Przedmioty zostały poddane profesjonalnej ocenie oraz czyszczeniu. Noszą na sobie naturalne znaki użytkowania oraz upływu czasu, wszak mają bogatą, często blisko stuletnią historię.

2. Czy przedmioty sprzedawane przez Żywe Srebro nadają się do użytku?

Oferowane przez nas przedmioty nadają się do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem. Jeśli z jakiś przyczyn jest inaczej, informacje o tym znajdziesz w opisie oraz karcie danego przedmiotu. 

3. Nie mogę znaleźć przedmiotu, który wcześniej był na stronie. Co to oznacza?

Przedmioty oferowane przez Żywe Srebro są unikatowe i zazwyczaj dostępne tylko po jednym egzemplarzu. Jeśli wybrany przedmiot zniknął ze strony najprawdopodobniej oznacza to, że został sprzedany. Szukamy jednak przedmiotów również pod konkretne zamówienia i indywidualne potrzeby naszych klientów, dlatego zachęcamy do kontaktu. 

4. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze przedmioty spełniały oczekiwania klientów. Jeśli jednak z jakiś przyczyn chcesz zwrócić zamówiony przedmiot, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Szczegóły, jak to zrobić, znajdziesz w zakładce zwroty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl